• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om privatlån hos Santander

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Tack Terry. Hoppas på det. Räddar hela sommaren och mer därtill så man kan låta UC "vila" i minst ett halvår.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Jag blev beviljad 130k av Santander med 85% riskscore och 32 förfrågningar för någon månad sen. Lägg då till att jag är överbelånad vilket syns på UC och att jag hade massor av förfrågningar bara dagarna innan jag sökte hos Sambla och Santander nappade. HELT SJUKT!

Lånförmedlare känns fan random då jag dagarna innan sökt hos en annan stor lånförmedlare och då nekade Santander. Sen en panik förfrågan hos NC finance, nekad. Sen Sambla och BOOM 130k. Gav mig lite extra tid innan jag som nu valt att släppa allt till Kronofogden och förhoppnings vis starta om livet om 5-6 år.

Känns som Santander är nya Bank Norwegain.

Glömde säga att jag har över 200k i underskott också..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 410
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Hade du en UC-risk på 85% (!!) och beviljades ett lån på 130.000?
Det är faktiskt helt sinnessjukt. Hur är det ens möjligt?
 

Puffinss

Aktiv medlem
Poäng: 46
Blev medlem
13 Maj 2019
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
17
Poäng
46
Väntar fortfarande här på både pengar och mina sidor. Vilken bank har du Krille77? :)

Tror inte de kan dra tillbaka lånet egentligen, efter UC-uppdateringen nu hamnade jag i princip ändå på samma som jag hade när det buggade ihop (fast med en extra förfrågan).
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Väntar fortfarande här på både pengar och mina sidor. Vilken bank har du Krille77? :)

Tror inte de kan dra tillbaka lånet egentligen, efter UC-uppdateringen nu hamnade jag i princip ändå på samma som jag hade när det buggade ihop (fast med en extra förfrågan).

Det kommer nog ska du se! Jag har Swedbank. Men inga pengar ännu, enbart ett mina sidor :)
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
49
Poäng
147
för mig tog det cirka 3 bankdagar innan pengarna kom har swedbank.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp